Login Mijn Villex

UCR Students

English

Villex - https://www.villex.nl/uploads/cgblog/id111/blog_foto_website.png Deel dit bericht via:
De Share-functionaliteit is niet beschikbaar omdat de cookies zijn uitgeschakeld.
De cookies kunnen gemakkelijk worden geactiveerd.

GEZOCHT: Facilitair Coordinator (fulltime) - Barendrecht

jul 30, 2020

Team facilitair is een veelzijdige afdeling binnen Villex, waar je van opname tot eindoplevering vol enthousiasme voor onze panden zorgt.


Stress komt niet voor bij deze afdeling want last-minute de planning omgooien is hier gebruikelijk. Het motto van het team is dan ook één team één taak en die taak is: Zo snel mogelijk de klant blij maken en de klus klaren. Geen dag ziet er op deze afdeling hetzelfde uit!

Wat ga je nu precies doen?

Op maandagochtend open je het CRM-systeem en zie je dat er veel nieuwe reparatieverzoeken zijn binnengekomen, die pak je direct op. Je stuurt externe partijen aan, vraagt offertes op en bekijkt welke klussen de facilitaire buitendienst medewerkers zelf op kunnen pakken. Je maakt de planning voor de medewerkers van de buitendienst en coördineert van a tot z het beheer van al onze panden. Hierbij houd je strak rekening met het budget. In een lijstje zien jouw werkzaamheden er als volgt uit:

  • Storingen en reparatieverzoeken oplossen;
  • Coördineren van het gehele proces van in beheer name (pand gereed maken voor in gebruik name) tot eindoplevering;
  • Je stuurt externe partijen aan en zorgt ervoor dat kosten binnen het budget blijven;
  • Facilitaire- en technische situaties/vraagstukken behandelen;
  • Opstellen van rapportages;
  • Ondersteuning planning buitendienst;
  • Up to date houden van het CRM.

 


Jouw Specificaties

  • Je bent representatief en communicatief vaardig;
  • Jij denkt niet in problemen, maar uitdagingen, je bent een echte doorzetter en absoluut niet stressgevoelig;
  • Je bent klantgericht, oplossingsgericht, flexibel en proactief.

 

Functie eisen

  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau ( voorkeur richting Facility Management /Vastgoed);
  • Rijbewijs B;
  • Affiniteit met vastgoed en facilitaire vraagstukken;
  • Woonachtig regio Rotterdam.

 

Hier kom je terecht

Villex bestaat uit een gedreven team vol jonge mensen met passie voor vastgoed en service. Wij verhuren (tijdelijk), beheren, verkopen en transformeren vastgoed sinds 2001. Dit doen we niet alleen bij particulieren, maar ook bij veel gemeenten, zorg instellingen, stichtingen, beleggers, woningcorporaties en maatschappelijke instellingen. We zijn met een team van 40 enthousiastelingen verdeeld over drie vestigingen (Barendrecht, Haarlem en Middelburg) en jij komt te werken binnen het facilitaire team (van 4) op de hoofdvestiging in Barendrecht.

 

Wat krijg je van ons ?

  • Een fulltime functie in een informeel en jong bedrijf
  • Een aantrekkelijk salaris, inclusief een pensioenregeling
  • Werken in een jong en enthousiast team met gezellige collega's
  • Een zelfstandige en uitdagende functie met veel afwisseling
  • Standaard vrijdagmiddagborrel en bedrijfsuitjes

 

Kun je niet wachten om te beginnen?

Stuur dan je motivatiebrief met uitgebreid CV (inclusief recente pasfoto en salarisindicatie) naar: jamie@villex.nl. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Jamie Noteboom via ditzelfde e-mailadres.

 

 

Vragen?
Neem contact op met Villex
Algemeen
Of stel je vraag via:
Villex - Whatsapp Villex - Facebook
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.