Login Mijn Villex

UCR Students

English

Villex - https://www.villex.nl/uploads/cgblog/id75/img-b23151e4dd9fa60f759b684a97739521f.png Deel dit bericht via:
De Share-functionaliteit is niet beschikbaar omdat de cookies zijn uitgeschakeld.
De cookies kunnen gemakkelijk worden geactiveerd.

Accountmanager vastgoed Haarlem

nov 30, 2018
Wil jij werken bij de meest maatschappelijk verantwoorde leegstandbeheerder van Nederland? Per direct is Villex Haarlem op zoek naar een enthousiaste en energieke accountmanager vastgoed.

De eerste maanden zal je vanuit ons hoofdkantoor in Barendrecht deelnemen aan een intensief inwerkprogramma, waarin je Villex door en door leert kennen, om zo uitstekend en resultaatgericht aan de slag te gaan. We zoeken iemand die commercieel is ingesteld, gek is op klantcontact en energie haalt uit het binnenhalen van nieuwe opdrachten. In deze fulltime functie is het jouw taak om nieuwe klanten te werven in een aan jou toegewezen regio. Je komt met eigen ideeën om new business te verwerven en speelt in op trends en marktontwikkelingen.


Wat je gaat doen:

• Verantwoordelijk voor het klantbeheer en verkrijgen van new business in Noord-Holland, Noord- Nederland, Overijssel en Utrecht;
• Adviseren van klanten en prospects op het gebied van vastgoedbeheer;
• Verkoopgesprekken voeren en presentaties geven bij klanten en prospects;
• Naamsbekendheid vergroten en een netwerk opbouwen;
• Alert zijn op aanbestedingen in de branche en hierop inspelen;
• Bezoek van vastgoed gerelateerde beurzen en congressen;
• Up-to-date houden van klant informatie in ons CRM systeem VIM (Villex Intelligence Manager);
• Opstellen en uitbrengen van offertes;
• Telefonische acquisitie;
• Je rapporteert de maandelijkse resultaten ten aanzien van je salesplan (budget);
• Je rapporteert rechtstreeks aan de salesmanager.

 

Wij zoeken:

• Minimaal HBO- werk en denkniveau, bij voorkeur een commerciële- of vastgoed gerelateerde opleiding;
• Minimaal 4 jaar werkervaring;
• Je bent 40 uur beschikbaar;
• In bezit van een rijbewijs;
• Je bent commercieel;
• Je hebt goede mensenkennis en een empathisch vermogen;
• Je bent doortastend, kritisch, weet goede vragen te stellen en kan omgaan met weerstand;
• Je werkt vanuit een kleine vestiging, wat een grote mate van zelfstandigheid vraagt;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
• Je bent niet bang de telefoon te pakken;
• Je bent klantgericht.

 

Wij bieden:

• Marktconform salaris met prestatiebonus;
• Uitzicht op een vaste aanstelling;
• 25 vakantiedagen;
• Een volledig inwerktraject;
• Vrijheid;
• Een goede werksfeer in een hecht team;
• Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
• Telefoon, laptop en auto behoren tot mogelijkheden.

 

Solliciteren

Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast en denk jij de persoon te zijn die wij zoeken? Stuur dan jouw gemotiveerde sollicitatiebrief met CV t.a.v. Jessica Blom naar jessica@villex.nl.
Heb je vooraf vragen over deze functie, kan je tevens contact opnemen met Jessica Blom via 088-532 00 00 of jessica@villex.nl.

 

Vragen?
Neem contact op met Villex
Algemeen
Of stel je vraag via:
Villex - Twitter Villex - Facebook
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.