Gapph en Villex zijn sinds januari 2022 één bedrijf, Gapph Vastgoedbeheer. Vandaar dat je wordt doorgelinkt naar de website en digitale omgeving van Gapph.
Gapph en Villex zijn sinds januari 2022 één bedrijf, Gapph Vastgoedbeheer. Vandaar dat je voor het inschrijven wordt doorgelinkt naar de website en digitale omgeving van Gapph.
Lees voordat je je inschrijft de inschrijfprocedure goed door. Voor het inschrijven betaal je eenmalig €25,-. Na ontvangst van jouw inschrijving en betaling ontvang je een welkomstmail (check je spambox). Activeer vervolgens via de activatielink je persoonlijk account en upload alle gevraagde documenten.
Let op! Pas als je al deze stappen hebt doorlopen hebt is je inschrijving compleet. Hebben wij jouw tijdelijke woonruimte gevonden? Dan nemen we contact met je op.
Het is niet toegestaan om met minderjarige inwonende kinderen via Gapph te wonen. Ook het hebben van huisdieren is niet op alle locaties toegestaan.
Ben je bewoner? Dan zijn al jouw gegevens overgezet naar het systeem van Gapph en jouw Mijn Villex account zal worden verwijderd.
Geen bewoner? Klik dan hier om je in te schrijven.
Reageren via villex.nl is niet meer mogelijk. Reacties worden dan ook niet meer in behandeling genomen. Dit gaat vanaf nu via Gapph.
Hebben wij een geschikte ruimte voor je gevonden? Dan nemen wij contact met jou op.
Heb je nog geen account op gapph.nl? Klik hier om je in te schrijven.
Reparatieverzoeken indienen kan via de website van Gapph via de blauwe button (rechtsboven) op de homepage of klik hier om naar het formulier te gaan.
Een kleine lekkage, storing/uitval aan je CV, een raam kapot, schade aan het pand of je sleutels kwijt? Geen spoed, maar wel vervelend. Vul het formulier in met de gegevens van je storing of reparatieverzoek dan zorgen wij ervoor dat je snel reactie ontvangt.
In de meeste gevallen geldt: kijk eerst wat je zelf kunt doen en waar je zelf verantwoordelijk voor bent.
x Check allereerst de voorwaarden.
x Check of je beschikt over de vereiste documenten, zie hieronder.
x Daarna beslis je of je wilt inschrijven.
x Vul het inschrijfformulier in.
x Je ontvangt vervolgens een welkomstmail – check je spambox.
x Activeer via de activatielink (account) in de welkomstmail je persoonlijk account.
x Upload alle gevraagde en vereiste documenten.
Let op! Pas als je al deze stappen doorlopen hebt is je inschrijving compleet. Hebben wij jouw tijdelijke woonruimte gevonden? Dan nemen we contact met je op.
Je kunt op deze pagina lezen aan welke voorwaarden je moet voldoen om je te kunnen inschrijven.
Bij inschrijven betaal je eenmalig €25,- inschrijfkosten. Deze kosten zijn voor het administratief verwerken van jouw gegevens en documenten.
Na betaling ontvang je een welkomstmail van ons. Hierna heb je toegang tot jouw online omgeving.
x Selfie (pasfoto)
x Bewijs van inkomen (facturen of screenshot rekening)
x Uittreksel Kamer van Koophandel (indien aanwezig)
x Kopie polis aansprakelijkheidsverzekering
x De benodigde documenten kun je uploaden via jouw persoonlijk account.