Reparatieverzoeken

Let op: Houd er rekening meer dat reparatieverzoeken langer kunnen duren dan normaal. Het kan zelfs zo zijn dat er niemand wordt aangestuurd, mits het verzoek ernstige spoed betreft. Mocht er wel een monteur komen, maar heb je gezondheidsklachten? Bel dan de afspraak af.

Ik heb een reparatieverzoek

Onderhoud & Reparaties

Het is altijd vervelend als je erachter komt dat iets stuk is of niet meer werkt. Wie verzorgt het onderhoud van jouw woning, kamer of gemeenschappelijke ruimte nu precies?

In de meeste gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor het onderhoud en de reparaties aan jouw ruimte. Wij hebben een groot aantal zaken over onderhoud en antwoord op de vraag: ‘Waar ben ik verantwoordelijk voor?’ op een rijtje gezet, klik hier voor het bestand.

Internet Problemen

Heb je problemen met het internet? Probeer dan eerst de router te resetten en/of de website van jouw provider te raadplegen. Kom je er dan nog niet uit? Stuur dan een reparatieverzoek in. Je kunt hiervoor in jouw Mijn Villex account navigeren naar het kopje ‘mijn ruimte’ en dan ‘reparatieverzoek’

1. Meld jouw reparatieverzoek via Mijn Villex. Je kunt hiervoor navigeren naar het kopje ‘mijn ruimte’ en dan ‘reparatieverzoek’. Vermeld hierin het volgende:

  • Wat is de situatie?
  • Hoe is de situatie ontstaan?
  • Wat heb jij er zelf al aan gedaan om het op te lossen?
  • Een foto ter verduidelijking van de situatie

2. Volg in Mijn Villex precies wat er met jouw reparatieverzoek gebeurt

  • Het reparatieverzoek komt terecht bij de Afdeling Facilitair
  • Binnen een werkdag ontvang je een reactie vanuit Villex
  • Jouw contactgegevens worden doorgestuurd naar de uitvoerder, zodat er contact kan worden opgenomen voor het maken van een afspraak
  • Villex neemt contact op om te vragen of de uitvoerder zijn afspraak is nagekomen

Heb je een spoedeisend reparatieverzoek (bijv. ernstige lekkage vanuit dak of installatie, gevaar door instorting etc.)?

Neem dan contact met ons op via: 088-5320000
Op werkdagen zijn wij van 09:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

Buiten werktijden: 088-5320000 en toets 1.

Heb je problemen met de CV-ketel?

Probeer de ketel en de radiator eerst te ontluchten en/of bij te vullen.Hier vind je de handleiding voor eerste hulp bij CV problemen of bekijk hieronder het filmpje: