Login Mijn Villex

UCR Students

English

Onze huisregels

Het feit dat je deze huisregels leest wil zeggen dat je gebruiker of bewoner bent van Villex Vastgoedbescherming. Gefeliciteerd! Wij hopen dat je een fijne tijd tegemoet gaat! Om dit te realiseren, verwachten wij dat je onderstaande regels naleeft. De regels dragen zorg voor een leefbare, prettige woon- en/of werkomgeving. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.
 
  • Je betrekt en gebruikt alleen de door Villex aangewezen ruimte(s);
  • Je draagt zorg voor de ordelijkheid van het pand, dit geldt voor zowel het netjes houden van je eigen ruimte(s) en de gezamenlijke ruimte(s) in het pand als voor het onderhoud aan de tuin. Dit zorgt voor een prettige, vitale omgeving;
  • Woon of werk je voor een inclusief prijs? Houd dan de energiekosten zo laag mogelijk. Wij vinden het belangrijk om op een verantwoorde en milieubewuste manier te werken. Hoe lager de energieprijs, hoe gelukkiger de opdrachtgever, hoe groter de kans dat je langer gebruik kan maken van je woon- of werkruimte;
  • Het is niet toegestaan huisdieren te houden;
  • Zorg ervoor dat er geen afval rond het pand of de woning slingert, maar dit alleen wordt aangeboden op de dagen dat het vuil door de gemeente wordt opgehaald. Het afval moet enkel worden aangeboden in containers of in ondergrondse verzamelplaatsen;
  • Wijzigingen van contactgegevens (mobiel, e-mailadres) willen wij graag schriftelijk ontvangen, zodat wij jou te allen tijde kunnen bereiken. Je kunt de wijzigingen mailen naar je vaste contactpersoon binnen Villex;
  • Bezoek dat niet door Villex is aangekondigd, mag je niet binnen laten. Neem in dit geval contact op met Villex ter controle;
  • Je dient schriftelijk toestemming te krijgen voor veranderingen, aanpassingen en verbouwingen die je aan wil brengen aan het pand, woon- en/of werkruimte, zoals bijvoorbeeld verven. Hierdoor wordt onenigheid met eigenaar van het pand voorkomen;
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor klein onderhoud aan het pand;
  • Het geven van feestjes is niet toegestaan in algemene ruimtes. Mocht je toch een feestje willen geven in jouw eigen ruimte, geef dit dan altijd even netjes aan bij Villex en je buren, zodat iedereen hiervan op de hoogte is en klachten voorkomen kunnen worden;
  • Roken en frituren in het pand is niet toegestaan in verband met brandveiligheid en onprettige geurtjes;
  • Onderverhuur en het uitlenen van ruimtes aan derden is strikt verboden;
  • Het uitlenen of kopiëren van sleutels aan derden is niet toegestaan;
  • Je bent verplicht Villex toegang te verlenen aan vooraf aangekondigde pandcontroles;
  • Het is verboden verdovende middelen in het pand op te slaan, te gebruiken, te verkopen en/ of te kweken;
  • Informeer Villex wanneer je langer dan drie dagen niet in je woon- of werkruimte aanwezig bent. Wij beschermen (leegstaand) vastgoed en willen dit optimaal naleven;
  • Villex onderhoudt alle contacten tussen opdrachtgevers en bruiklener/huurder. Je mag in geen geval zelf contact opnemen met de opdrachtgever zonder schriftelijke toestemming van Villex;
  • Eventuele contacten met de pers worden alleen door Villex of de opdrachtgever onderhouden;
  • Het laten logeren van derden is alleen toegestaan als het een tijdelijk karakter heeft. Logees mogen zich nooit in het pand bevinden als je zelf niet aanwezig bent;
  • Je dient post bestemd voor de eigenaar of vorige gebruiker te bewaren en volgens afspraak door te sturen naar het opgegeven adres of Villex in te lichten;
  • Algemene toegangsdeuren van gemeenschappelijke ruimtes moet je te allen tijde na gebruik sluiten, zodat geen toegang wordt verschaft aan onbevoegden. Dit is zowel van invloed op de veiligheid van medebewoners als op jezelf en jouw eigendommen;
  • Je bent zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor het gedrag van je bezoek. Eventuele schade is voor jouw rekening;
  • Het is niet toegestaan (brom)fietsen, kinderwagens, plantenbakken, droogrekken etc. in gemeenschappelijke ruimtes te plaatsen.


Voor noodgevallen kan je ons buiten kantooruren bereiken op 0180-532000. Villex werkt volledig volgens het toetredingsprotocol opgesteld door het KLB.

 

Streef je deze regels na, dan ben je het perfecte visitekaartje van Villex en dat zien wij graag! Merken wij dat je onze regels niet naleeft dan zijn wij helaas genoodzaakt je een officiële waarschuwing te geven, waar nodig zijn wij verplicht de overtreding(en) door te geven aan desbetreffend instantie. Na twee officiële waarschuwingen zijn wij genoodzaakt de overeenkomst te ontbinden.

Tijdens kantooruren zijn wij voor alle mogelijke vragen bereikbaar op 0180-532000. Het is beter dat je te vaak belt met een vraag dan dat er problemen zijn die gemakkelijk opgelost of voorkomen hadden kunnen worden. Klachten en/of opmerkingen ontvangen wij graag per mail, deze kun je sturen naar klacht@villex.nl. Wij nemen je bericht in behandeling en je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie. Indien partijen niet tot een gezamenlijke oplossing komen, kunnen beide partijen terecht bij de centrale klachtencommissie van Keurmerk Leegstand Beheer via klacht@keurmerkleegstandbeheer.nl. Voor meer informatie over het Keurmerk Leegstand Beheer, klik hier.

 

Heb je een reparatieverzoek? Meld deze via Mijn Villex. Wij hopen op een prettige samenwerking en wensen je veel plezier in je nieuwe woon- of werkruimte!

 

Vragen?
Neem contact op met Villex
Algemeen
Of stel je vraag via:
Villex - Whatsapp Villex - Facebook
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.