Villex gaat verder onder de naam Gapph

Gapph en Villex gaan vanaf januari verder onder één naam en één werkwijze. Daarom kun je geen gebruik meer maken van jouw ‘Mijn Villex-account’. We hebben jouw gegevens en contract overgezet naar het systeem van Gapph. In jouw account kun je jouw gegevens en contract inzien en (opnieuw) documenten uploaden.

We begrijpen dat dit voor jou als bewoner wat vragen oproept, daarom hebben we de meest gestelde vragen voor jou verzameld op deze pagina. 

Informatie voor bewoners

Gapph en Villex gaan vanaf januari verder onder één naam en één werkwijze. Daarom kun je geen gebruik meer maken van jouw ‘Mijn Villex-account’. We hebben jouw gegevens en contract overgezet naar het systeem van Gapph. In jouw account kun je jouw gegevens en contract inzien en (opnieuw) documenten uploaden.

Je kunt jouw account gebruiken door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken.  Je ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in je mail, log in en verander jouw tijdelijke wachtwoord naar een wachtwoord naar keuze.

Klik hier om in te loggen

Klik hier om het aanbod van Gapph te bekijken.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik nu reparatieverzoeken indienen?

Reparatieverzoeken indienen kan via de website van Gapph via de blauwe button (rechtsboven) op de homepage of klik hier om naar het formulier te gaan.

Een kleine lekkage, storing/uitval aan je CV, een raam kapot, schade aan het pand of je sleutels kwijt? Geen spoed, maar wel vervelend. Vul het formulier in met de gegevens van je storing of reparatieverzoek dan zorgen wij ervoor dat je snel reactie ontvangt.

In de meeste gevallen geldt: kijk eerst wat je zelf kunt doen en waar je zelf verantwoordelijk voor bent.

Hoe kan ik nu reageren op woon- of werkruimtes?

Reageren op aanbod is niet meer mogelijk. Je kunt online wel het actuele aanbod bekijken. Selectie en toewijzing van ruimtes gaat vanaf nu via Gapph. Hebben wij een geschikte (overplaats) ruimte voor je gevonden? Dan nemen we contact met jou op.

Klik hier om jouw profiel en dossier compleet te maken.

Wat gaat er gebeuren met mijn Mijn Villex account?

Al jouw gegevens zijn overgezet naar het systeem van Gapph en jouw Mijn Villex account zal worden verwijderd.

Ik moet (opnieuw) documenten uploaden, welke zijn belangrijk?

x Recent bewijs van maandelijkse inkomsten (loonstrook, uitkering specificatie of studiefinanciering);

x Selfie (pasfoto);

x Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering;

x Inkomensverklaring, op te vragen bij de Belastingdienst: Let op! Verwijder op twee plekken in de brief je BSN voordat je het formulier uploadt. Laat wel de twee letters (bijvoorbeeld V-L /) voor je BSN zichtbaar.